Oplossingen
Telefonie in de zorg
- Dienstverlening op maat, waarbij uw wensen centraal staan.
Telefonie
Op ons kunt u rekenen rondom telefonie in de zorg. Zodat het werkt! Voor u geen standaardpakketten en all-in servicecontracten, maar dienstverlening op maat. Uw wensen staan daarbij centraal. U ervaart een hoge mate van transparantie die voorkomt dat de prijs-kwaliteitsbeleving uit balans raakt. Wij werken hierbij op basis van werkelijk bestede tijd.
U staat dagelijks in contact met uw klant en u heeft behoefte aan flexibiliteit. Dat vraagt om een geïntegreerde communicatie oplossing van Westers Telecom. Heeft uw bedrijf nog een aparte telefooncentrale en separate mobiele abonnementen? Dan is er veel te verbeteren.
Wij bieden verschillende abonnementsvormen aan rondom telefonie in de zorg waardoor u elke simkaart perfect kunt afstemmen op het verbruik van uw medewerker of organisatie. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om een aantal belminuten af te kopen en daarvoor in de plaats bijvoorbeeld een sms-bundel of databundel af te nemen.
Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om meerdere telefoonnummers aan een simkaart te koppelen. Bij meerdere simkaarten binnen uw bedrijf kan dan mogelijk gebruik gemaakt worden van databundeling. Wanneer iemand meer dan zijn bundel verbruikt heeft, worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht zolang het totaal tegoed niet wordt overschreden.
“Westers Telecom levert maatwerk telefonie oplossingen: flexibel, functioneel en transparant mobiel bellen”
Clouddiensten
Callcenter oplossingen
Alle communicatiestromen op één centrale plek. Als bedrijf streef je naar het leveren van een ultieme klantervaring. Daarvoor geldt een goede communicatiestroom voor uw organisatie, niet alleen rondom telefonie in de zorg.
Alle communicatiestromen op één centrale plek. Niet alleen van telefonie, chat en e-mail, maar ook eventueel van WhatsApp en uw social media kanalen. Uw beschikbaarheid en alle statistieken kunt u continu overzien op een overzichtelijk dashboard.
Communiceer op een slimme manier met uw klanten, dus zowel telefonisch als via e-mail, webchat, WhatsApp en sociale media en dat allemaal volledig geïntegreerd. Wij bieden alle functionaliteiten die een call center nodig heeft en zorgen voor een goede afgestemde call flow.
Hotel management systeem
Een systeem in de Cloud voor het beheer van hotels, waarmee u consistent aan de verwachtingen van uw moderne gasten kunt voldoen en deze kunt overtreffen. Westers helpt hierbij om hotels hun activiteiten beter te beheren, uitzonderlijk goede services te verlenen aan gasten en de beleving voor iedereen te optimaliseren. Maak in- en uitchecken, gastenservices en meer via mobiele apparaten mogelijk
Westers biedt oplossingen die rekening houden met schaalbaarheid, zodat u kunt voldoen aan uw huidige behoeften, maar ook aan wat de toekomst zal brengen.
“Westers heeft ons doen in zien dat druk verminderen op de primaire groep, een verbetering is voor de antwoordsnelheid van een oproep en zorgt voor de gewenste klanttevredenheid en daarmee afhandeling van een oproep”
Netwerken
Zakelijk Glasvezel
Betrouwbaar en razendsnel internet is cruciaal voor bedrijven. Bij traag of instabiel internet verliest u tijd en geld. Westers biedt diverse breedbandverbindingen die speciaal zijn afgestemd op uw onderneming, met beheerde verbindingen van gerenommeerde leveranciers zoals KPN, E-Zorg, Tele2, Ziggo en Eurofiber.
4G Zakelijk Internet
Met 4G zakelijk internet heeft u overal in Nederland toegang tot snel internet met onbeperkte data. Dit kan een ADSL-verbinding vervangen of dienen als tijdelijke oplossing bij een verhuizing.
Straalverbindingen
Straalverbindingen bieden een alternatief voor glasvezel op moeilijk bereikbare locaties. Ze zijn schaalbaar van 10-1 Gbps, betrouwbaar en snel te implementeren zonder gezondheidsrisico’s.
IP-VPN
Een IP-VPN koppelt netwerken van verschillende vestigingen tot één veilig, transparant bedrijfsnetwerk. In tegenstelling tot een traditionele VPN hoeft u geen complexe configuraties op locatie te beheren. Dit biedt maximale snelheid en eenvoudiger beheer over meerdere locaties.
Managed Firewall
Voor gecontroleerde internettoegang wordt een firewall toegevoegd aan het IP-VPN, beheerd door Westers en op maat ingericht naar uw wensen.
Datacenter Koppelingen
Bij verhuizingen of fusies is het een goed moment om uw IT-infrastructuur te evalueren. Westers kan uw systemen onderbrengen in ISO-gecertificeerde datacenters met 24/7 beschikbaarheid en lage latencies via onze zakelijke internetverbindingen.
“Westers biedt een scala aan breedbandverbindingen”
Beveiliging
Persoonlijke alarmering stelt u in staat om met één druk op de knop direct contact te maken met een vertrouwd persoon. Dit is essentieel in situaties zoals een val, bedreiging of paniek. Onze oplossingen vergroten uw veiligheidsgevoel en bieden meer bewegingsvrijheid. Hulp is dag en nacht snel beschikbaar.
Mobiele personenalarmering maakt het mogelijk om ook buitenshuis te alarmeren, zodat zorg altijd dichtbij is. Dit stelt cliënten in staat om zelfstandig te blijven, wat een veilig gevoel geeft voor zowel medewerkers als cliënten.
Cameratoezicht in de zorg groeit door slimme technologie. Dit maakt alarmering efficiënter en verhoogt de rust op de werkvloer. Westers past slimme camera’s en sensoren toe, waardoor specifieke zorgoproepen en interactie tussen bewoners en zorgmedewerkers mogelijk zijn.
Intercomsystemen bieden slimme toegangsoplossingen. Westers helpt u bij het kiezen van een passend systeem, van digitale panelen tot op maat gemaakte belpanelen. Communicatie via audio- of videoverbinding is mogelijk en biedt extra veiligheid. Onze ervaring in toegangsoplossingen waarborgt toegankelijkheid en hygiëne, voor een warm welkom voor patiënten en personeel.
Wij bieden vrijblijvend advies op basis van uw behoeften rondom onder andere telefonie in de zorg.
“Met één druk op de alarmknop, is hulp onderweg, of het nu dag of nacht is”
Onze cijfers
256
+Klanten gingen je voor
200
+Zorgverbindingen
3
+Telefonie platformen
100
%Focus op communicatiebehoeftes binnen de Eerstelijnszorg
‘Niets dan lof’
Niets dan lof. We doen al jaren zaken. Ze kennen me goed. Het voelt als een familiebedrijf. Terwijl het dat niet is. De engineers zijn kundige, leuke, meedenkende jongens. Niets is hen teveel. Als ik een storing heb, zijn ze er direct. Ik heb een Service Level Agreement. Maar ze lossen het ook echt op voor ons. Dat geeft me vertrouwen. Ik kan me niet herinneren dat ze geen partner van ons waren.
Gerrit Jan Dannijs
Apotheker & eigenaar
‘Weinig gedoe. Voldoende capaciteit.’
Daar houden ze zich aan. Ik wilde de cloud in met onze gegevens. Maar Westers bleef bij hun principes. Zo onderscheidden ze zich toen ik een afweging maakte voor een ICT-leverancier.
Bovendien vind ik ze betrouwbaar. Ze hebben ons soepel door een grote verhuizing heen geloodst. Zowel op de heen- als op de terugweg. Ik kon het loslaten. Want ik merkte dat we ontzorgd werden. Weinig gedoe. Voldoende capaciteit. Prima uitleg, drie keer zelfs. Dat zoek ik in een leverancier!
Jannine Timmerman
‘Hij is een wonderkind met hard- en software’
‘Hij is een wonderkind met hard- en software. En nog eens heel behulpzaam. Zomaar tot 3.00 uur ’s nachts bezig met onze server. En een auto vol met Garfield-poppen. Dat vergeet ik nooit meer. Martijn Westers kwam al bij ons in Haarlem. Dat is ruim 25 jaar geleden. Sindsdien zijn ze echt met ons meegegroeid. Nu ook met telefonie erbij. Ze groeien nog steeds. Dat komt omdat ze zich inzetten voor mensen. Ze bellen altijd terug. Ze houden vinger aan de pols. En ze lossen het voor me op.’
Michael Dinger
Directeur
‘De installatie ging heel soepel, binnen een paar uur was alles geregeld.’
We hebben te maken met gevoelige patiëntinformatie. Al onze medewerkers zijn afhankelijk van toegang tot de systemen. En er komen honderden telefoontjes per dag binnen. Je kunt natuurlijk nooit alle risico’s afdichten, maar je kunt het wel zo goed mogelijk regelen. Westers helpt ons hierbij, al jaren. Zo hebben we net weer nieuwe computers geleaset via hen. De installatie ging heel soepel, binnen een paar uur was alles geregeld.
Piet-Hein Oostvogel
Huisarts
‘Onze naam valt zelfs aan de keukentafel’
Hoe wil je het hebben? Wat zijn je andere eisen? Westers kent onze zorgsituatie goed. Toch vroegen ze alle gebruikersgroepen naar hun wensen. Dat getuigt van een proactieve houding. Dit is een leverancier die met ons meedenkt. Als ik onverhoopt een probleem heb, dan wil ik graag snel een oplossing. Niet pas over drie weken. Daar selecteren wij onze leveranciers op. Westers heeft die test glansrijk doorstaan. Je krijgt hier razendsnelle hulp tegen een prima prijs, ook buiten kantoortijden. Dát vind ik echte service. Onbetaalbaar. Volgens mij valt onze naam soms zelfs aan de keukentafel…
Niels Spiering
Programmamanager ICT
Merkwaarden
Dit is Westers
De Westers Groep is een hoogwaardige dienstverlener die op betrouwbare en betrokken wijze zorg draagt voor duurzame, effectieve invulling van ICT-vraagstukken van haar opdrachtgevers.
Geloofwaardig
Toegewijd
Efficiënt
Persoonlijk
Innovatief
Contact
Meer informatie over onze diensten?
Westers biedt geen standaard service, maar dienstverlening op maat. We gaan graag in gesprek wat we kunnen betekenen voor uw zorginstelling.
Neem contact op met Hans