Oplossingen

ICT beheer

  • Volledig ICT-beheer voor uw zorginstelling

Beheer (eLancare)

Een van onze ICT-diensten voor de zorg is eLanCare Zorgdekstop. Voor het beheer op afstand maken we gebruik van het geavanceerde beheerconcept eLanCare. Het geautomatiseerd off-site kunnen beheren van uw systemen leveren wij standaard voor iedere werkplek in uw netwerk een licentie van eLanCare, een beheer systeem van Westers (cliënt).

Door gebruik te maken van het eLanCare beheersysteem kunnen wij veel tijd besparen met het regulier controleren van alle systemen op updates en antivirus en leveren wij remote support.

  • periodieke virusscan controle;
  • periodieke verwijderen temp. internetbestanden en Cookies;
  • performance check (processor, RAM en harddisk);
  • harddisk schrijfruimte optimalisatie;
  • geconditioneerde/gefaseerde updates;
  • performance check (processor, RAM en harddisk);
  • voldoet aan de NEN7510 verantwoording;
    conform AVG wet-en regelgeving.
  • periodieke controle van Windows logboek (optioneel);
  • geautomatiseerde off-site beheer van Windows (optioneel);
  • en andere geïnstalleerde applicaties waardoor er op locatie minder inspanning nodig is (optioneel).

“We maken gebruik van het geavanceerde beheerconcept eLanCare Zorgdesktop”

Network as a Service

Door toenemende digitalisering en complexiteit kiezen steeds meer organisaties om het beheer van hun IT-netwerkomgeving uit te besteden. Het aanschaffen, configureren en het onderhouden van een netwerk vraagt om veel kennis en tijd.

Daarnaast is het voor veel organisaties een grote uitdaging om zelf alle ICT-kennis en ervaring in huis te hebben. Met een van onze ICT-diensten voor de zorg, Networking as a Service, bieden wij uw organisatie een volledige netwerkoplossing voor een vast bedrag per maand. Alle facetten binnen het networkingportfolio kunnen wij voor u verzorgen, denk hierbij aan internettoegang, switching, security en wireless (WiFi). De Networking as a Service dienstverlening is zo opgebouwd dat elke aanvulling op de infrastructuur direct toegevoegd kan worden op het bestaande contract.

Groeit uw organisatie dan groeien wij met u mee. Wilt u afschalen? Ook dit is geen probleem! Wij dragen de volledige zorg voor een stabiel en goed werkende netwerkinfrastructuur. Wij monitoren uw netwerkinfrastructuur 24/7 en proberen ten alle tijden calamiteiten te voorkomen. Bij calamiteiten staan onze gecertificeerde engineers klaar om de problemen op te lossen.

De grootste voordelen van Networking as a Service zijn:

  • Alle benodigde hardware, software en licenties om in uw connectiviteitswens te voorzien;
  • Flexibiliteit, op- en afschalen is mogelijk;
  • Altijd een up-to-date gebruiksvriendelijk netwerk wat voldoet aan de laatste beveiligingsstandaarden;
  • Geen grote investeringen en voorspelbare kosten;
  • 24 x 7 monitoring van uw netwerkinfrastructuur;
  • Pro-actieve alerting;
  • Specialistische kennis en ondersteuning van Westers;
  • Software updates, changes en rapportages;

“Westers neemt de verantwoordelijkheid van het netwerk volledig uithanden zodat wij ons kunnen richten op de kernactiviteiten van de organisatie”

Pakketten

Ons aanbod

Voor u geen standaardpakketten en all-in servicecontracten, maar dienstverlening op maat.
Uw wensen staan daarbij centraal.

Kies uw pakket:

Brons

€ 29,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)

Zilver

€ 39,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)

Goud

€ 64,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)

Platinum

€ 89,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)
Service Level Agreement (SLA)
Standaard
(07.00 – 17.30 uur)
telefonisch < 2 kantooruren
op locatie < 4 kantooruren
Altijd
(17.30 – 07.00 uur + weekend)
Telefonische bereikbaarheid
Tijdens werkdagen (maandag – vrijdag) en werktijden (07.00 – 17.30)
Buiten werkdagen en -tijden
Beheer (eLanCare)
Basic Care
Windows updates
Viruscontrole
High Care
Applicatie updates
Updates buiten werktijd
Veiligheid
Anti virus software
Remote support conform NEN7510
Security Scan (jaarlijks)
Ondersteuning
Direct telefonisch contact
Bruikleen apparatuur bij een defect
Remote verstoringen gedekt
Onsite verstoringen gedekt
Rapportage
Standaard

Brons

€ 29,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)
    Service Level Agreement (SLA)
  • Standaard
    (07.00 – 17.30 uur)
  • telefonisch < 2 kantooruren
  • op locatie < 4 kantooruren
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Tijdens werkdagen (maandag – vrijdag) en werktijden (07.00 – 17.30)
  • Beheer (eLanCare)

    Basic care:

  • Windows updates
  • Viruscontrole
  • Veiligheid
  • Anti virus software
  • Remote support conform NEN7510
  • Ondersteuning
  • Direct telefonisch contact
  • Bruikleen apparatuur bij een defect

Zilver

€ 39,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)
    Service Level Agreement (SLA)
  • Standaard
    (07.00 – 17.30 uur)
  • telefonisch < 2 kantooruren
  • op locatie < 4 kantooruren
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Tijdens werkdagen (maandag – vrijdag) en werktijden (07.00 – 17.30)
  • Beheer (eLanCare)

    Basic care:

  • Windows updates
  • Viruscontrole
  • Veiligheid
  • Anti virus software
  • Remote support conform NEN7510
  • Ondersteuning
  • Direct telefonisch contact
  • Bruikleen apparatuur bij een defect
  • Remote verstoringen gedekt

Goud

€ 64,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)
    Service Level Agreement (SLA)
  • Standaard
    (07.00 – 17.30 uur)
  • telefonisch < 2 kantooruren
  • op locatie < 4 kantooruren
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Tijdens werkdagen (maandag – vrijdag) en werktijden (07.00 – 17.30)
  • Beheer (eLanCare)

    Basic care:

  • Windows updates
  • Viruscontrole
  • Veiligheid
  • Anti virus software
  • Remote support conform NEN7510
  • Ondersteuning
  • Direct telefonisch contact
  • Bruikleen apparatuur bij een defect
  • Remote verstoringen gedekt
  • Onsite verstoringen gedekt
  • Rapportage
  • standaard

Platinum

€ 89,50
Vanaf/Maandelijks per device (excl. BTW)
    Service Level Agreement (SLA)
  • Standaard
    (07.00 – 17.30 uur)
  • telefonisch < 2 kantooruren
  • op locatie < 4 kantooruren
  • Altijd
    (17.30 – 07.00 uur + weekend)
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Tijdens werkdagen (maandag – vrijdag) en werktijden (07.00 – 17.30)
  • Buiten werkdagen en -tijden
  • Beheer (eLanCare)

    Basic care:

  • Windows updates
  • Viruscontrole
  • High care:

  • Applicatie updates
  • Updates buiten werktijd
  • Veiligheid
  • Anti virus software
  • Remote support conform NEN7510
  • Security Scan (jaarlijks)
  • Ondersteuning
  • Direct telefonisch contact
  • Bruikleen apparatuur bij een defect
  • Remote verstoringen gedekt
  • Onsite verstoringen gedekt
  • Rapportage
  • standaard

Onze cijfers

20+

+

Jaar ervaring (Eerstelijnszorg)

15

+

Vaste partners

7356

+

Werkplekken Live (in beheer)

865

+

Klanten gingen je voor

Uw praktijk vernieuwen

Wilt u uw ICT-kosten beheersbaar houden en toch genieten van een hoge service? Heeft u advies nodig over internet, e-mail, informatie- of netwerkbeveiliging volgens NEN 7510? Zoekt u een partner voor de levering, implementatie en het beheer van uw kantoorautomatisering?

Stop met zoeken. Bel ons voor een vrijblijvende kennismaking en inventarisatie van uw specifieke wensen rondom ICT-diensten voor de zorg. Wij werken voor ruim 150 organisaties in de eerstelijns zorg. U merkt het meteen: wij hebben onze dienstverlening specifiek aangepast op de eisen en wensen in de zorg. Welkom!

WAC is gecertificeerd installatiepartner van Pharmapartners. Wij bieden oplossingen die naadloos aansluiten op de programma’s Pharmacom en Medicom. U heeft de specifieke hardware snel in huis. Wij leveren documentscanners, labelprinters, barcodescanners, kassasystemen en pinapparatuur uit voorraad. Profiteer van onze vele services die speciaal zijn afgestemd op de eerstelijns zorg.

 

“Bel ons voor een vrijblijvende kennismaking en inventarisatie van uw specifieke wensen”

Ondersteuning bij nieuw- en verbouw

Wilt u snel een nieuwe PC geplaatst hebben? Vindt u het lastig om de nieuwe applicaties te installeren?Zoekt u een partner die uw volledige netwerk in één keer gebruiksklaar oplevert?

Vertrouw het ons gerust toe

Onze technische dienst bereidt uw nieuwe apparatuur volledig voor. Daardoor krijgt u uw netwerk op de afgesproken dag gebruiksklaar in huis. Zo leveren wij in korte tijd implementaties op locatie.

Verhuist uw organisatie naar een nieuwe locatie?

Dan ondersteunen wij u graag op het gebied van ICT-diensten voor de zorg. U schakelt ons in voor een soepele verhuizing:

  • Bekabeling en inrichting van uw serverruimte
  • Het fysiek verhuizen van uw systemen
  • Verhoogde vloeren
  • Blusinstallaties en airco-installaties voor serverruimten
  • Elektrische installaties en datanetwerken
  • Noodstroomvoorzieningen

Gaat u (ver)bouwen?

Wij staan ook dan voor u klaar. Daarbij communiceren we direct met uw installateur, aannemer, architect en interieurbouwer. Zo komen we tot optimale afstemming over de installatie van uw ICT.

“Onze technische dienst bereidt uw nieuwe apparatuur volledig voor”

Merkwaarden

Dit is Westers

De Westers Groep is een hoogwaardige dienstverlener die op betrouwbare en betrokken wijze zorg draagt voor duurzame, effectieve invulling van ICT-vraagstukken van haar opdrachtgevers.

Geloofwaardig

Toegewijd

Efficiënt

Persoonlijk

Innovatief

Partners

Partners

Partners

Partners

Contact

Meer informatie over onze diensten?

Westers biedt geen standaard service, maar dienstverlening op maat. We gaan graag in gesprek wat we kunnen betekenen voor uw zorginstelling.

Neem contact op met Remco
Photo contact person

Remco den Broeder

Commercieel Directeur